Volt, van, lesz

 2009.07.02. 00:10

Ma teljesítettem egy pofavizitet a szimpla kertben, ahol angyalkáék és jó anyám is volt. Gondoltam ideje, mert vagy egy hónapja nem látták az arcomat.

Egyszer csak befutott Tádé, akivel elkezdtem beszélgetni, a volt koncertjükről, me a cikkről amit még nem raktam ide be, de befogok, mivel én írtam meg róluk, és nem is lett annyira szörnyű...

Mindegy, ahogy beszélgettünk, a régmúltra terelődött a szó és mivel nála volt a laposa (szarni se megy el nélküle) ezért elkezdett régi képeket mutogatbi, és hát Garou intelmei ellen belenéztem, nobban mondva végignéztem egy régi videót, ami 2005-ben készült a második Csopaki banzájon, ahol persze még a mostaninál is kattantabb voltam és fiatalabb és hittem, hogy az élet szép és sose halok meg...

A lényeg, hogy rajta van a videó és elég sokszor a Hárpia is. Ez csak azért fontos, mert elég sok mindent felkavart bennem, amit nem kellett volna. Teszem azt, hogy én tényleg nem szívlelem, a csajt, mivel elég mostohán bánt velem... Aki akkor már ismert az tudja. Minden esetre amikor a tulajdon bátyám azt mondja, hogy ha nem rakod ki vagy nem neveled át a csajt, de úgy tősgyökerestűl, akkor nem találkozom veled többet, az azért elárul valamit a csajról.

A lányeg, hogy most végig nézve a videót, megháborodtam, mert azt láttam, hogy Boldog voltam, és önfeledt, és ott volt mindenki aki számított akkor valamit nekem, és leszámítva 1-2 embert még mindig megvannak. So, miért nem vagyok most boldog? Mert nincs velem a hárpia???? Kétlem. Abban biztos vagyok, hogy a hárpia nem kell nekem (bár ez is megfordult ma már a fejemben, hogy felhívom és beszélgetek vele), de valaki igen, aki pótol egy űrt ott mélyen a lelkemben.

Mindenesetre jól vagyok, mielőtt elkezdenétek aggódni, nem mintha kellett volna bármikor is! (Garou neked kuss ebben a kérdésben!!!) Csak azért panaszkodok, mret itt megtehetem, mindenféle következmény nélkül. A munkahelyen mégse tehetm, ahol tőlem 1000 meg 1000-szer rosszabb és sokkkal, de sokkal többet megélt fiatalok vannak.

Címkék: lélek

A bejegyzés trackback címe:

https://lamek.blog.hu/api/trackback/id/tr731221232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Garou 2009.07.03. 21:11:23

Kurva szót se szótam...mellesleg Tadi tényleg nem megy szarni a lapos nélkül. :P
süti beállítások módosítása