Inni megyek

 2009.03.18. 07:37

Mára beszéltem meg egy kisebb ivászatot. Nem lesz szerintem durva, főleg mivel tgnap este derült ki, hogy holnap zh. Örülök mint majom a farkának!

Ja, és felhivott dudás, hogy mi van velem és hogy igyunk... Nem láttam 1,5 éve és nem is számitottam rá, hogy egyszer csak felhív, mivel nem vagyunk annyira jó viszonyba. Minden esetre, ha jön, akkor szarrá fogom magam röhögni. :D:D

Címkék: korcsma haverock

A bejegyzés trackback címe:

https://lamek.blog.hu/api/trackback/id/tr431009053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AnnGel 2009.03.22. 11:20:09

Jé, rájöttem, ki vagy. Szia :D
süti beállítások módosítása