Otthon

 2009.03.23. 15:14

Otthon voltam 7végén jipi-jipi jipppppiáé!

Nagy szó, 4 hete nem volta otthon és most végre de! Ami abból állt, hogy pénteken haza értem elfeküdtem, mert hulla voltam, majd szombat reggel elmentem nagymamámékhoz, ahol egész nap dolgoztam és este haza, ahol összefutottam egy csomó ismerőssel, meg baráttal, ahol kapásból elkezdtek mindenért hibáztatni és számonkérni olyanokért ami nekem nem volt jó! Na mind1.

Ez csak úgy egy beszúrás volt ide.

 

Címkék: home basztatás haverock

A bejegyzés trackback címe:

https://lamek.blog.hu/api/trackback/id/tr131020318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása