Haza felé

 2009.05.30. 13:54

Most mikor jöttem haza vonattal, akkor volt egy kisebb izgalom. Ez főleg az én balfaszságomnak tehető be, mivel mikor kinéztem a vonatot, hogy azzal egy átszállással röpke 3.45 óra alatt itthon vagyok az nekem jó lesz. Jó is lett volna, ha nem nézem el, a kiindulási állomást. Ugyanis a vonat a Keleti Pályaudvarról indult és nem a Déliből, ahol én megvettem a jegyet meg vártam a vonatra. Mindegy, fő a találékonyság, a női megérzés és az információs hölgy, elmentem Kelenföldre, ahol megmondták, hogy a Zágrábba tartó vonatra kell felszállnom. (Képzeljétek, mivan ha elalszom, főleg mivel egy ültő helyembe 30 perc alatt megittam 3 sört.) Mindegy, megtaláltam a vonatot, felszálltam, (persze ilyenkor mikor van nálam sőr, és hajlandó lennék beszélgetni, egy jó nő sincs akivel lehetne...).

A végeredmény: Itthon vagyok.

Na jó, annyira azért nem volt izgalmas, de mindegy.

Címkék: csakúgy home

A bejegyzés trackback címe:

https://lamek.blog.hu/api/trackback/id/tr771153143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Garou 2009.06.05. 23:45:07

Én tökre végigizgultam!
süti beállítások módosítása