Margit-sziget

 2009.04.24. 12:50

Ezt most láttam, hogy nem publikáltam. 04.19. a dátuma.

Nah ugyebár tegnap este kint voltam jól a Margit-szigeten, és jól besöröztem, meg beboroztam, meg bejégereztem. Tehát jól berugtam... Na jó,annyira azért nem, és csak egy embert zaklattam sms-ben, de őt is csakazért mert jófej akartam lenni, és kiderült, hogy nem kellett volna, mert pont, hogy nem voltam az. Nah, mindegy.

A lényeg, hogy mivel okos gyerek hírében állok, ezért vittem magammal kést, jobban mondva pillangó késeket, mert mindjárt 2őt is.

Kellett is, mert megtalált egy csapat ork, ahogy éppen iddogáltam, és a kanvezér oda is jött belémkötni, amíg meg nem látta a 2 kést amint éppen kikandikál a táskából, már kicsattintva nyéllel felém, én meg éppen a táskában matattam cigi után. Hát ilyen illedelmesen se hallottam még cigit kérni valakit és utána megköszönni. Lehet, hogy alapból is ezt tette volna, de nem ez látszott rajta.

Mindenesetre nem történt semmi.

Jó volt kint lenni a szabadban.

Címkék: utca orkok

A bejegyzés trackback címe:

https://lamek.blog.hu/api/trackback/id/tr831074804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása