Lacival fogadtam

 2009.05.05. 12:05

Lacival fogadtam, hogy mikor 2 hét múlva feljön Pöstre, akkor ha addigra lesz barátnőm, akkor fizetek neki 5 üveg sört. Ha nem, akkor ő nekem! Ekőször egy jurtában akart fogadni, de tanultam Farkas pajtás esetéből és nem tettem. Mondjuk, lehet még az is megérné!

Nem tom, de ha igaza lesz és összejön, akkor nem 5-öt hanem sokkal többet fizetek neki, és még az 5-ös lottó nyerő számait is elkérem tőle.

Mindenen esetre meglátjuk, hogy mit hoz a holnap vagy a jövő 7!
 

Címkék: csakúgy

A bejegyzés trackback címe:

https://lamek.blog.hu/api/trackback/id/tr821103946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása