A Northumbria University egyetem kísérletsorozatban arra keresték a választ a pszichológusok, hogy milyen tudat alatti összefüggések alapján tartják a nők a férfiakat vonzónak. Meglepő módon a legpozitívabb tulajdonságnak a humorérzék mutatkozott. A vicces férfiakat a nők okosnak tartják (holott más kutatások már bebizonyították, hogy nincs direkt összefüggés a humorérzék és az intelligencia között), és őszintének.

A kísérletben 45 heteroszexuális nő vett részt, akiknek férfiak önjellemzéseit kellett elolvasni, majd kiválasztani közülük, hogy kikkel ismerkednének meg szívesen, illetve pontozni őket többféle szempontból. A húsz rövid leírásból tíz hangsúlyozta, hogy viccesnek tartja magát a gazdájuk. Az értékeléseknél kiderült, hogy a nők a humoros férfiakat intelligensebbnek, őszintébbnek és vonzóbbnak tartották, mint azokat, akik nem említettek semmit a humorról.

A férfiak könnyen az ágyba tudják nevettetni a nőket - foglalta össze a tesztek tanulságát a brit pszichológusok szövetségének brightoni konferenciáján a kísérleteket vezető professzor, Kristofor McCarty, aki szerint ezzel tudományos igazolást sikerült tenni a jelenség mögé, amit társkereső hirdetésekben látni: hogy a legtöbbször feltűnő pozitív tulajdonság a jó humorérzék.

Érdekes módon a jelenség fordítva nem működik, vagyis a férfiek nem vonzódnak különösebben a humoros nőkhöz.

Ezt az inexen találtam!

Címkék: vicc net

A bejegyzés trackback címe:

https://lamek.blog.hu/api/trackback/id/tr431128935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Garou 2009.05.19. 11:04:30

Kivételesen erősítem a szabályt; én szeretem ha egy nőnek van humora.

Lámék 2009.05.19. 20:48:28

Na ja, de mi nem is vagyunk átlagosak!

Garou 2009.05.22. 20:19:07

De. Én teljesen átlagos vagyok. Na, megyek, folytatom a páncélt miközben svédül nézem a discovery-t.
süti beállítások módosítása