Szombat

 2009.04.05. 22:12

Füvet vetettem. Nem, nem kandzsát, hanem rendes füvet, amin járni kell a kertben, meg Fákat ültettem, hogy legyen majd, nagyon majd, rohadtul majd finom gyümölcsöm. Ez ment egész nap, este meg:

Az Isten meg éltessen téged sokáig BUBU!

 

Legalábbis ezt mondtuk neki Szombaton meg Vasárnap is!

38 üveg Soproni fogyott el, majd rakok róla képet ide, ha tok.

És mi a legszebb??? Én egy kortyot sem ihattam, mert vezettem! Bassza meg! Nem voltam Idegbeteg! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ dehogy!

Kapott ő óvszert, sütőport, krumplit, leves kockát, pezsgőt, meg bort, ja és ragtapaszt meg zsepit!

Címkék: home korcsma haverock

A bejegyzés trackback címe:

https://lamek.blog.hu/api/trackback/id/tr181048499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása