Szkihuma buli

 2009.04.11. 21:18

Ismét az volt mint mult héten.

Ugyan az a társaság, ugyanazt csinálta!

Ők ittak sokat és finomat én meg néztem, mert nem tehettem semmit. Hát hol van az igazság???? Elárulom!!! SEHOL!!!!!

De ez van, ezt kell szeretni!!! Igazából már egész jól birom, azt leszámítva, hogy Tonic mérgezést kaptam, mert egyedül megittam 2 liter tonicok, holott utálom, és a fejébe kenem, annak, aki legközelebb rám akarja tukmálni!!!

Nem Farkaspajtás, ez nem felhívás senkinek!!!!!!!!!!!!!! Tényéleg szörnyű volt!

De legalább Bubunak remélem, jó estéje volt, bár azóta nem szolt, hogy igen, de én bízom benne!

Címkék: csakúgy basztatás

A bejegyzés trackback címe:

https://lamek.blog.hu/api/trackback/id/tr851060028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása