Húsvét

 2009.04.13. 22:44

Voltam ma locsolni, mint minden rendes férfi ember. És szódával mint minden rendesebb férfi ember. A pacsulit nem szeretem, mert nem csak az áldozat, de én is büdös leszek tőle, so az nem vicces, a szóda legalább nem büdös, bár meg van a hátránya, hogyha kiadod a kezedből, akkor te is elázhatsz, illetve, ha az útban vagy akkor te is kapsz, de ez benne van a mókában. Mellesleg 5-en voltunk együtt, és persze ki volt a söfőr? Na ki??? Hát persze, hogy én! Voltunk vagy 10 helyen köztük ott is ahol nem kellett volna, hogy legyek, de ez van. Nem is szerettek ott, de ez engem a legkevésbé sem hat meg. És persze mivel én voltam a legfiatalabb, igaz valakitől csak 16 nappal, ezért én mondtam a verset, ami vagy:

Én még kicsi vagyok

Verset nem tudok,

Majd jönnek a nagyok

Mondanak azok!

Vagy

Felnézek az égre

Itt a versem vége!

 

Persze útközben hallottunk jópár vicces versikét is, de azokkal nem traktálok senkit, meg különbenis, lusta vagyok leírni. So, ma is alkoholmentes napot tartottam!

Éljen a 0 tolerancia!

Viszont! Ezúton szeretnék bocsánatot kérni attól a 4-5 lánytól akit nem tudtam meglocsolni részben az idő részben a tővolság miatt! Ezúton szeretném, ha meglocsolva éreznétek magatokat.

1 gondolat bánt engemet!

Elfeledtem versemet!

Címkék: utca hagyomány

A bejegyzés trackback címe:

https://lamek.blog.hu/api/trackback/id/tr531063312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása