Busz

 2009.04.14. 13:30

Ma busszal voltam kénytelen feljönni. Keszthelyről Pestig. Ez még nem is para, mert végig autóőályán jött a busz, so 2.5 óra alatt felértünk. A vicc az volt, hogy végig álnom kellett, és nem tudtam leülni, mondjuk ez logikusan következik egymásból, de mindegy. Mindenesetre félúton, megállt a busz egy 10 perces pisi-kakik-sex szünetre és így lelehetett szállni. Én gyorsan le, egy gyors cigi be, mert a rákjaim már elégedetlenkedtek.... Visszaszáltam a buszra és gondoltam mígy nincs ott a srác aki ült leülök, mert még sokat kell állnom utána. Erre a nőja, akinél egy leveli béka is sokkal csinosabb, elkezdett pampogni, hogy ott ülnek és hogy azonnal álljak fel. Mondom, ok a kurva anyád. Emberségből megbuktál. Utána felszáll az a barom, ezútonelnézést a barmoktól, mert még ők is értelmesebbek. Elkezd kurva anyázni meg fenyegtőzni, hogy levágja a hajamat, meg mi a faszt képzelek, hogy leülök a helyére... Szerencséje volt a srácnak, hogy kétszer akkora volt mint én, és fele akkora IQ-val rendelkezett! (Ami kész csoda valljuk be!) Ja, és avégén még a magyarokat is elkezdte szidni.

No komment!

De miért él az ilyen????

Címkék: utca orkok

A bejegyzés trackback címe:

https://lamek.blog.hu/api/trackback/id/tr21064236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása