Napnak vége

 2009.04.16. 22:11

Végülis nem lett deficites anapom, mert Mechából 15 pontos zh-t írtam. És Keresztanyumnál ittam... Nem keveset, de ő is, és jobban elázott mint én...

De mind1. Megvan a mecha pontom, és kezdem szépnek látni a világot, hiába gyötörnek láz és rémképek nekem fontos emberekről. Én az a fajta vagyok, hogy megvédek és nem bosszulok!

Az élet szép, csak máshonnan kell nézni nem onnan ahonnan én!

Címkék: lélek

A bejegyzés trackback címe:

https://lamek.blog.hu/api/trackback/id/tr371069666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása