Zh

 2009.04.20. 16:49

Ma írtam egy siralmas Tűzvédelem zh-t, de semmi gond, mert ha 1es lesz akkor sem buktathat meg matematikailag. Remélem ezzel ő is tisztában van, bár ki tudja.

A másik meg egy csodás Közgáz, ami viszonylag okés volt leszámítva, hogy szarrá kellett puskázni magamat, és még így se tuti, hogy minden jó lett, sőt van olyan amit még meg sem találtam, de valószinüsítem, hogy mehetek vizsgára....

Ezek mondjuk jó hírek. Szerencse, hogy jól indul a hetem.

Reggel megpróbáltak megszivatni, de az egyik nem úgy sikerült, ahogy akarták, a másikkal meg lebuktak. Szégyen!

Lassan itt az ideje, hogy én is elkövessek ezt-azt, ha már ennyire incselkednek, de nem érzem, hogy bőlcs dolog lenne. Tudom, hogy eddig sem azért szerettek, és ezután sem azért fognak, de hogy egy tanárom kedvenc mondását idézzem! Drága az információ, de hülyének se olcsó mulatság lenni! Vagy valami hasonló.

Címkék: suli

A bejegyzés trackback címe:

https://lamek.blog.hu/api/trackback/id/tr11076313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása