Szakestély

 2009.04.24. 11:20

Tegnap szakesten voltam. Vicces volt. Najó nem, de nagyon berúgtam. Ami nem csoda, mivel mindíg berugok szakesten, de nem is ez a lényeg. Idén a szervezői oldalról leshettem bele. Nem konkrét szervező voltam, de mégis többet segítettem mint kellett volna. Hát kész vicc. A szervezőknél teljes káosz. Olyan szinten deficites lett, mert ugyebár az 1300 Ft-os korsót 900 forintért kell adni így elég vicces a helyzet, de a részletekkel nem intatok senkit!

Jah, és este megint teleport volt! A vicc, hogy elmentem a Móricra, hogy  mi a lópikuláért azt nem tom, majd felszálltam valami éjszakaira, és fingom sincs melyik hídnál szálltam le, de leszálltam. Azt hiszem fehér volt. És elkezdtem átsétálni. Majd a híd felénél képszakadás!

Címkék: utca suli

A bejegyzés trackback címe:

https://lamek.blog.hu/api/trackback/id/tr441083558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása