Kan buláj

 2009.05.03. 09:40

Kompromittáló fotók készültek. De senki nem láthatja őket aki nem jogosult rá.

Tam-tam meg Von pöcsarc ismét kitett magáért, nem is beszélve arrol, hogy Bogesz is ott volt farkas pajtásról meg magmóamról már nem is beszélek, mert nincs értelme.

Sok-sok hülyeség meg röhögés volt tegnap. Ja és chilis baba, so ma szerintem egész nap gázosítani fogok.

Tegnap előtt meg Badacsonyban voltam mint pincér meg csapos. A pénzt amit kerestem, már el is költöttem, képzelhetitek mennyire nem volt sok, de legalább volt valami.

Jó sok részeg volt....

És mennyi-mennyi jó nő, te atya úr isten! Én meg tök jót beszélgettem velük:

Merlin(M): Szia

Jó nő (J): Hello

M: Segíthetek valamiben?

J: Nem köszi

Ugye-ugye? Tudok én ha akarok! ;P

 

Címkék: vicc csakúgy

A bejegyzés trackback címe:

https://lamek.blog.hu/api/trackback/id/tr671099934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása