Return és bepótolás

 2009.05.18. 14:18

Vagy mégse nem.

A laposom most már 2 hete a szervíben van, mert kurva annyát a kibaszott szervíznek és azon belül is annak a telibe baszott szerelőnk aki egy tápot nem bír megcsinálni.

 

So, azért nem írok mostanában, mert nincs min, mert mások gépén nem szeretek belépni ide. Nem mintha számítana, de akkor sem. Ez is egy olyan hülye rigolya amit sokan nem értenek meg, mint például, ha nem tom, hogy hol van a cuccom, akkorideges leszek és követelem, hogy hozzák vissza. Mert váltig lehet állítani, hogy nem lopnak én meg nem vagyok egy hívő ember és punktum.

Mellesleg a Lacival kötött fogadásomat megnyertem, mert:

1. Nem jött fel.

2. Nem jöttem össze semmiféle csajjal.

Most lesz még 5 vizsgám vissza azt kalap kabát, bár 5 elég szopatós vizsga, de ha minden igaz akkor csak 4-ből fognak szivatni. Mondjuk remélem azokból sem, de majd kiderül, vagy beborúl.

Amúgy meg csütörtökön megfogadtam (már megint, hogy nem kéne innom, vagyha igen is, akkor sem leszek hülye), szerintem nem fog sikerülni, de azért meglássuk. Törekszem rá, vagy mi a fene.

Miről írjak még?

Lenne sok minden, de ahoz most se erőm se ingerem nincs.

Ja, ma vizsgáztam és 4-es lettem tűzvédelemből. Tessék rám büszke lenni!kj

Ja, meg fent volt nálam Bubu, meg jól összejött egy csajjal, akinek nem írom le a nevét, és ha kérdezi, én nem mondtam semmit és úgyis letagadom.

Meg voltam a Szkíta kiállításon és majdnem odaélveztem, már a felénél a kiállításnak.

 

Címkék: vicc suli csakúgy probléma korcsma haverock

A bejegyzés trackback címe:

https://lamek.blog.hu/api/trackback/id/tr341128699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Garou 2009.05.19. 11:00:35

Ha még egyszer ilyen csúnyán beszélsz arról a seggbekúrt kibebasztt szemét rohadt szervízről, ami miatt sose áramtalanítod a gépemet, akkor nagyon megharagszom.

Lámék 2009.05.19. 20:47:14

Bocsánatosságoselnézésestbalravégrehajtosotökönrugás a büntetésem.

Garou 2009.05.22. 20:21:41

Nem tudom elolvasni a végét, szóval asszem hogy egyszerűen csak széjjelharapom a hajad.
süti beállítások módosítása